Stranické preference a volební model v lednu 2015

V šetření realizovaném v lednu CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.
Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, koho by volili.

Číst dál…

Stranické preference a volební model v prosinci 2014

V šetření realizovaném v prosinci CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.
Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, koho by volili.

Číst dál…

Ohlédnutí za komunálními volbami – listopad 2014

Součástí listopadového šetření CVVM byly otázky týkající se komunálních voleb. Mapována byla jak situace před volbami tak spokojenost s výsledky voleb a povolebním uspořádáním ve vedení obcí.

Číst dál…

Stranické preference a volební model v listopadu 2014

V šetření realizovaném v listopadu CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.
Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, koho by volili.

Číst dál…

Postoje k politickým stranám – září 2014

V září 2014 byly v rámci pravidelného šetření CVVM Naše společnost zkoumány názory občanů na politické strany a jejich roli ve společnosti a v politickém procesu. Respondenti vyjadřovali míru svého souhlasu či nesouhlasu s 10 výroky týkajícími se politických stran a jejich činnosti.

Číst dál…

Stranické preference a volební model v říjnu 2014

V šetření realizovaném v říjnu CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.
Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, koho by volili.

Číst dál…

Image politických stran – září 2014

V září 2014 CVVM zjišťovalo názory na jednotlivé strany a na jejich působení.

Číst dál…

Občané o komunálních volbách – září 2014

Součástí zářijového šetření CVVM byly otázky týkající se komunálních voleb. Šetření zjišťovalo, zda se lidé voleb zúčastní a v případě, že ano, zda jsou již rozhodnuti, koho budou volit, a také, nakolik znají ty, kdo ve volbách kandidují.

Číst dál…

Stranické preference a volební model v září 2014

V šetření realizovaném v září CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.
Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, koho by volili.

Číst dál…

Občané o kampani k volbám do Evropského parlamentu – červen 2014

V rámci červnového šetření se Centrum pro výzkum veřejného mínění věnovalo nedávným volbám do Evropského parlamentu, přičemž se změřilo i na předvolební kampaň vedenou v souvislosti s nimi. Výzkum konkrétně zjišťoval, zda lidé předvolební kampaň jako takovou zaznamenali, kampaň které ze stran si nejlépe zapamatovali, nakolik se o kampaň zajímali a jak ji hodnotí.

Číst dál…

asovky
Panel 3

opvv fin

stante se tazatelem

Chcete se stát aktivními členy CVVM?

Přihlaste se do naší tazatelské sítě a podílejte se na výzkumech, které zná celá země.

loga 06

Sociální sítě

logo twit2logo insta2

fb logo soutwit logo sou

Odběr novinek

Odebíráte následující zaškrtnuté položky: