DomovTiskové zprávyOstatníOstatní - RůznéVýběr piva českými konzumenty v roce 2012

Výběr piva českými konzumenty v roce 2012

V této tiskové zprávě jsou uvedeny základní výsledky otázek na preferenci určité značky piva, míru rozhodování mezi známými a neznámými značkami, zohledňování regionálních aspektů a na roli vybraných parametrů při výběru piva.

V září 2012 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004.

asovky
Panel 3

opvv fin

stante se tazatelem

Chcete se stát aktivními členy CVVM?

Přihlaste se do naší tazatelské sítě a podílejte se na výzkumech, které zná celá země.

loga 06

Sociální sítě

logo twit2logo insta2

fb logo soutwit logo sou

Odběr novinek

Odebíráte následující zaškrtnuté položky: