Výběr piva českými konzumenty v roce 2013

V září 2013 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., opět položilo respondentům vybrané otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Pivo v české společnosti probíhajícího od roku 2004. Tato tisková zpráva uvádí základní výsledky otázek zaměřených na vybrané aspekty výběru piva českými konzumenty. Konkrétně je analyzováno, jaký typ piva mají Češi v oblibě a jaký reálně nejčastěji pijí, jak při výběru vnímají aspekty chuti, ceny a reklamy a také zda preferují určitou značku, nebo raději piva střídají a ochutnávají neznámá.

asovky
Panel 3

opvv fin

stante se tazatelem

Chcete se stát aktivními členy CVVM?

Přihlaste se do naší tazatelské sítě a podílejte se na výzkumech, které zná celá země.

loga 06

Sociální sítě

logo twit2logo insta2

fb logo soutwit logo sou

Odběr novinek

Odebíráte následující zaškrtnuté položky: