Stranické preference a volební model v prosinci 2010

V šetření realizovaném v prosinci CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj.

Číst dál...

Ohlédnutí za komunálními volbami 2010

Součástí listopadového šetření CVVM byly otázky týkající se komunálních voleb. Mapována byla jak situace před volbami tak spokojenost s výsledky voleb a povolebním uspořádáním ve vedení obcí.


Číst dál...

Stranické preference a volební model v listopadu 2010

V šetření realizovaném v listopadu CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj.

Číst dál...

Názory na důvody vstupu do politických stran

V září 2010 byly v rámci pravidelného šetření Naše společnost zkoumány názory občanů na důvody vstupu do politických stran, a to dvojím způsobem: jednak bylo zjišťováno, proč podle obyvatel lidé do politických stran vstupují, a zároveň také, proč by lidé do politických stran měli vstupovat, tedy jaké důvody jsou považovány za správné. Rovněž byla pokládána otázka týkající se obecných postojů k politickým stranám.

Číst dál...

Důvěra politickým stranám

Součástí šetření Centra pro výzkum veřejného mínění, které se uskutečnilo v září, bylo hodnocení politických stran. Účastníci výzkumu vypovídali, nakolik důvěřují pěti největším parlamentním stranám.


Číst dál...

Stranické preference a volební model v říjnu 2010

V šetření realizovaném v říjnu CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, koho by volili.

Číst dál...

Postoje veřejnosti před senátními volbami

Součástí zářijového šetření Centra pro výzkum veřejného mínění byla také zjištění týkající se blížících se senátních voleb. Konkrétně například ochoty zúčastnit se těchto voleb či obeznámenosti s kanditáty.


Číst dál...

Postoje veřejnosti před komunálními volbami

V rámci kontinuálního šetření Naše společnost 2010 byly respondentům položeny otázky týkající se nadcházejících komunálních voleb. Pozornost byla v zářijovém výzkumu soustředěna mimo jiné na předem deklarovanopu volební účast, na to, jak pevně je dotázaný již rozhodnut o své volbě, a v neposlední řadě na obeznámenost respondentů s místními kandidáty.

Číst dál...

Důvěra ústavním institucím a spokojenost s politickou situací v září 2010

V rámci šetření Centra pro výzkum veřejného mínění SOÚ AV ČR, v.v.i., byla v září 2010 respondentům položena pravidelná otázka, zda důvěřují jednotlivým ústavním institucím. Do výzkumu byly tradičně zařazeny obě komory Parlamentu ČR, vláda, prezident, krajská zastupitelstva a obecní zastupitelstva.

Neméně pravidelně je do našich výzkumů začleněna také otázka mapující spokojenost se současnou politickou situací v České republice.

Číst dál...

Stranické preference a volební model v září 2010

V šetření realizovaném v září CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, koho by volili.

Číst dál...

stante se tazatelem

Chcete se stát aktivními členy CVVM?

Přihlaste se do naší tazatelské sítě a podílejte se na výzkumech, které zná celá země.

loga 06

Sociální sítě

fb logo soutwit logo sou

Odběr novinek

Odebíráte následující zaškrtnuté položky: