Občané o hospodářské situaci ČR a o životní úrovni svých domácností – listopad 2011

V rámci listopadového šetření Centrum pro výzkum veřejného mínění SOÚ AV ČR, v.v.i., položilo všem respondentům dvě otázky na hodnocení současné ekonomické situace v České republice a životní úrovně jejich domácností.

Číst dál…

Občané o vztazích ČR s některými zeměmi – listopad 2011

V listopadu CVVM položilo respondentům otázku, jak hodnotí vztahy ČR s některými zeměmi. Hodnocení vztahů k okolním státům CVVM srovnatelným způsobem sleduje již od roku 2000, od roku 2008 je pak tento výběr doplněn o některé další státy významné v globálním kontextu.

Číst dál…

Občané o Libyi – listopad 2011

V pravidelném listopadovém šetření v rámci projektu Naše společnost Centrum pro výzkum veřejného mínění SOÚ AV ČR, v.v.i., zkoumalo, jak čeští občané pohlížejí na dění a situaci v Libyi.

Číst dál…

Důvěra vybraným politikům v mezinárodním kontextu – listopad 2011

V listopadovém šetření, které se uskutečnilo v rámci kontinuálního výzkumu veřejného mínění CVVM, byla respondentům položena otázka zjišťující důvěru k vybraným politikům v mezinárodním kontextu.

Číst dál…

Důvěra ústavním institucím a spokojenost s politickou situací v listopadu 2011

V rámci šetření Centra pro výzkum veřejného mínění SOÚ AV ČR, v.v.i., byla v listopadu 2011 respondentům položena pravidelná otázka, zda důvěřují jednotlivým ústavním institucím. Do výzkumu byly tradičně zařazeny obě komory Parlamentu ČR, vláda, prezident, krajská zastupitelstva a obecní zastupitelstva.

Číst dál…

Stranické preference a volební model v listopadu 2011

V šetření realizovaném v listopadu CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.
Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, koho by volili.


Číst dál…

Občané o ekonomické situaci svých domácností – říjen 2011

V rámci svého říjnového šetření CVVM zkoumalo, jak lidé vnímají současnou ekonomickou situaci svých domácností. Dotázaní se vyjadřovali k tomu, zda je pro ně obtížné vyjít s příjmy a zda svoji domácnost považují za bohatou či naopak chudou. Dále se šetření podrobněji věnovalo tomu, na které potřeby mají ve svém rozpočtu dostatek peněz a na které nikoli.

Číst dál…

Hodnocení některých sociálních podmínek – říjen 2011

V říjnu 2011 CVVM zkoumalo, jak občané hodnotí současný stav některých sociálních podmínek v ČR, jako jsou možnosti získání bytu, finanční možnosti k založení rodiny, zabezpečení ve stáří, podmínky života zdravotně postižených, možnosti mít zaměstnání, přístup ke zdravotní péči nebo možnosti přístupu ke vzdělání.

Číst dál…

Názory české veřejnosti na situaci ve Šluknovském výběžku

V říjnu 2011 byly do výzkumu Naše společnost zařazeny otázky mapující názory lidí na situaci ve Šluknovském výběžku. Jedna z otázek byla zaměřena na to, jak závažný problém situace na Šluknovsku představuje. Další zjišťovala mínění občanů o dosavadním jednání vybraných aktérů v této věci.

Číst dál…

Názory občanů na státní maturitu

V září 2011 byly do výzkumu Naše společnost zařazeny otázky týkající se školství. Mezi nimi byly i ty zjišťující zájem o dění v souvislosti se zavedením státní maturity v letošním roce, postoj k myšlence státní maturity jako obecnému konceptu a názory na přípravu a průběh letošních státních maturit.

Číst dál…

Názory české veřejnosti na úroveň vzdělávání na různých typech škol

V září 2011 byly do výzkumu Naše společnost zařazeny otázky týkající se školství. Bylo zjišťováno mínění lidí o tom, zda u nás všichni mohou dosáhnout vzdělání, které odpovídá jejich schopnostem. Rovněž byly mapovány názory na kvalitu vzdělávání na různých typech škol.

Číst dál…

asovky
Panel 3

opvv fin

stante se tazatelem

Chcete se stát aktivními členy CVVM?

Přihlaste se do naší tazatelské sítě a podílejte se na výzkumech, které zná celá země.

loga 06

Sociální sítě

logo twit2logo insta2

fb logo soutwit logo sou

Odběr novinek

Odebíráte následující zaškrtnuté položky: