Hodnocení některých sociálních podmínek – říjen 2011

V říjnu 2011 CVVM zkoumalo, jak občané hodnotí současný stav některých sociálních podmínek v ČR, jako jsou možnosti získání bytu, finanční možnosti k založení rodiny, zabezpečení ve stáří, podmínky života zdravotně postižených, možnosti mít zaměstnání, přístup ke zdravotní péči nebo možnosti přístupu ke vzdělání.

Číst dál...

Spokojenost se zaměstnáním - červen 2011

Do červnového výzkumu zařadilo Centrum pro výzkum veřejného mínění otázku zjišťující, jakou prestiž mají vybraná povolání u české veřejnosti. Respondentům byl předložen seznam šestadvaceti nejrůznějších profesí, kterým měli dotázaní přiřadit určitý počet bodů od 1 do 99. Nejmenší počet bodů, 1 bod, znamenal, že si povolání váží nejméně,...

Číst dál...

Prestiž povolání

Do červnového výzkumu zařadilo Centrum pro výzkum veřejného mínění otázku zjišťující, jakou prestiž mají vybraná povolání u české veřejnosti. Respondentům byl předložen seznam šestadvaceti nejrůznějších profesí, kterým měli dotázaní přiřadit určitý počet bodů od 1 do 99. Nejmenší počet bodů, 1 bod, znamenal, že si povolání váží nejméně, naopak 99 bodů vyjadřovalo nejvyšší prestiž daného povolání.

Číst dál...

Česká veřejnost o nezaměstnanosti - červen 2011

Součástí červnového šetření CVVM byl blok otázek zaměřených na problematiku nezaměstnanosti. Respondenti v něm vyjadřovali své názory na současnou úroveň nezaměstnanosti v naší zemi, na její další vývoj, na převažující důvod nezaměstnanosti a na obtížnost nalezení nové odpovídající práce tam, kde žijí. Kromě toho šetření zjišťovalo, jak by reagovali v případě, pokud by se sami ocitli bez práce a za jakých podmínek by v takovém případě byli či nebyli ochotni akceptovat novou práci.

Číst dál...

Občané o životní úrovni svých domácností - leden 2011

V pravidelném lednovém šetření v rámci projektu Naše společnost Centrum pro výzkum veřejného mínění SOÚ AV ČR, v.v.i., zjišťovalo, jak čeští občané hodnotí životní úroveň svých domácností.

Číst dál...

Občané o životní úrovni a finančních možnostech svých domácností - prosinec 2010

V pravidelném prosincovém šetření v rámci projektu Naše společnost Centrum pro výzkum veřejného mínění SOÚ AV ČR, v.v.i., zjišťovalo, jak čeští občané hodnotí životní úroveň svých domácností a na jaké potřeby mají ve svém rodinném rozpočtu dostatek či naopak nedostatek finančních prostředků.


Číst dál...

Občané o ekonomické situaci svých domácností – říjen 2010

V rámci svého říjnového šetření CVVM zkoumalo, jak lidé vnímají současnou ekonomickou situaci svých domácností. Dotázaní se vyjadřovali k tomu, zda je pro ně obtížné vyjít s příjmy a zda svoji domácnost považují za bohatou či naopak chudou. Dále se šetření podrobněji věnovalo tomu, na které potřeby mají ve svém rozpočtu dostatek peněz a na které nikoli.

Číst dál...

Hodnocení některých sociálních podmínek – říjen 2010

V říjnu 2010 CVVM zkoumalo, jak občané hodnotí současný stav některých sociálních podmínek v ČR, jako jsou možnosti získání bytu, finanční možnosti k založení rodiny, zabezpečení ve stáří, podmínky života zdravotně postižených, možnosti mít zaměstnání, přístup ke zdravotní péči nebo možnosti přístupu ke vzdělání.

Číst dál...

Česká veřejnost o nezaměstnanosti – září 2010

Součástí zářijového šetření CVVM byl blok otázek zaměřených na problematiku nezaměstnanosti. Respondenti v něm vyjadřovali své názory na současnou úroveň nezaměstnanosti v naší zemi, na její další vývoj, na převažující důvod nezaměstnanosti a na obtížnost nalezení nové odpovídající práce tam, kde žijí. Kromě toho šetření zjišťovalo, jak by reagovali v případě, pokud by se sami ocitli bez práce a za jakých podmínek by v takovém případě byli či nebyli ochotni akceptovat novou práci.

Číst dál...

Materiální podmínky domácností

Součástí ekonomického bloku lednového šetření Centra pro výzkum veřejného mínění byly otázky mapující materiální životní podmínky českých domácností.

Číst dál...

asovky
Panel 3

opvv fin

stante se tazatelem

Chcete se stát aktivními členy CVVM?

Přihlaste se do naší tazatelské sítě a podílejte se na výzkumech, které zná celá země.

loga 06

Sociální sítě

logo twit2logo insta2

fb logo soutwit logo sou

Odběr novinek

Odebíráte následující zaškrtnuté položky: