Názory české veřejnosti na úroveň vzdělávání na různých typech škol

V září 2011 byly do výzkumu Naše společnost zařazeny otázky týkající se školství. Bylo zjišťováno mínění lidí o tom, zda u nás všichni mohou dosáhnout vzdělání, které odpovídá jejich schopnostem. Rovněž byly mapovány názory na kvalitu vzdělávání na různých typech škol.

Číst dál...

Dovolená 2011

V září 2011 CVVM předložilo svým respondentům řadu otázek zaměřených na trávení dovolené. Byly to jednak otázky zjišťující, zda naši dotázaní měli letos v létě dovolenou a kde ji strávili, jednak obecné otázky zjišťující preference ve způsobu trávení dovolených a postoje k dovolené vůbec.

Číst dál...

Hodnocení životních podmínek v místě bydliště - duben 2011

V dubnovém šetření Centra pro výzkum veřejného mínění vyjadřovali oslovení občané spokojenost s životem v místě svého bydliště obecně a dále s vybranými životními podmínkami ve svém bydlišti.


Číst dál...

Názory na sčítání lidu – duben 2011

Do dunového šetření zařadilo Centrum pro výzkum veřejného mínění otázky mapující názory české veřejnosti na Sčítání lidu, domů a bytů. Pozornost byla zaměřena na mínění o organizačním zvládnutí akce sběru dat, o potřebnosti takové statistické akce obecně, o potřebnosti konkrétních údajů a v neposlední řadě na mínění o ochraně zjištěných údajů před zneužitím.

Číst dál...

Význam očekávaného blahořečení Jana Pavla II. z pohledu veřejnosti v středoevropském srovnání – duben 2011

V dubnu tohoto roku CVVM zjišťovalo, jak občané pohlížejí na chystané blahořečení předchozího papeže Jana Pavla II. Pod zastřešením CEORG byl výzkum na toto téma v průběhu března a dubna 2011 realizován též v Polsku, Maďarsku a na Slovensku.


Číst dál...

Vzorce konzumace piva v České republice v roce 2010

V září 2010 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. Tato tisková zpráva přináší základní výsledky o úrovni, množství, a frekvenci konzumace piva v České republice a také o postavení nalkoholického piva.

Číst dál...

K některým aspektům výběru piva českými konzumenty v roce 2010

V září 2010 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. V této tiskové zprávě jsou uvedeny základní výsledky otázek na preferenci konkrétní značky piva a na roli aspektů jako je cena nebo chuť při výběru.

Číst dál...

Vybrané postoje veřejnosti k českému pivu a pivovarnictví v roce 2010

V září 2010 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. Tato tisková zpráva přináší základní informace o názorech české veřejnosti na budoucnost českého piva a pivovarnictví a o náladě v souvislosti se soupeřením výrobců různých velikostí na českém trhu.

Číst dál...

Česká veřejnost o úrovni vzdělávání na různých typech škol

V září 2010 byly v pravidelném výzkumu Naše společnost mapovány názory české veřejnosti na kvalitu výuky na různých typech škol. Rovněž bylo zkoumáno, zda si lidé myslí, že vzdělávací systém v České republice umožňuje všem dosáhnout vzdělání odpovídající jejich schopnostem.


Číst dál...

Centrum pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR, v.v.i., zkracuje lhůtu pro poskytování primárních datových souborů z výzkumu Naše společnost.

Centrum pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR, v.v.i., zkracuje lhůtu pro poskytování primárních datových souborů z výzkumu Naše společnost. Primární datové soubory vznikající v rámci realizace kontinuálního dotazníkového průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR, v.v.i., Naše společnost, jsou počínaje zářijovým výzkumem 2010 pro nekomerční využití dostupné dva měsíce od ukončení sběru dat.

Číst dál...

asovky
Panel 3

opvv fin

stante se tazatelem

Chcete se stát aktivními členy CVVM?

Přihlaste se do naší tazatelské sítě a podílejte se na výzkumech, které zná celá země.

loga 06

Sociální sítě

logo insta2

  linkedin

fb logo soutwit logo sou

 

Odběr novinek

Odebíráte následující zaškrtnuté položky: